CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 24, 2011

mencatat rekod peribadi

sekejap betol mase brlalu...
pejam celik pejam celik , da hari khamis rupe2nye .
aku paling suke hari khamis , sbb bile hari khamis menjelma , ini bermakna hari jumaat bakal menyusul.. means that , aku boleh berguling-guling sepuasnye atas katil aku

bcoz , hari jumaat is cuti
huahuahua
aku suke :)

time ni la aku leh tgk sume drama korea yg berkampung dlm lappy aku ni..
di samping membuat gaya ala-ala kuak lentang di ats katil

brkenaan dgn tajuk kt ats 2..
aku telah cipta rekod dgn x balik rumah selama 3 bulan

masuk bln april ni , mknenye genap 4 bulan la aku x balik
mesti korg pelik kan nape aku x balik umah
nak2 time cuti mid sem ari tu

sbbnye , senang jek ............
jap , aku lupe



hah , da igt da ..
sbbnye aku kekurangan duit utk mmbeli tiket bas time 2
hehehe
aku pon mmbuat kputusan nk stay jek kt dungun ni.
pas 2 mula la nyesal sbb hari-hari mmpi balik umah n mkn masakan mak yg sedap2
especially , gulai tempoyak ikan patin n gulai asam rong

perghhh
kecur air liur i .
mesti brkerut dahi korang kan memikirkan ape itu gulai asam rong ???


ni lah die gulai asam rong 2.
walaupun warna die x bape nk menyelerakan.. tp rase die..perghhhhhhh
sdap hingga menjilat pinggan mmbe sebelah
heheheh :)

back to the real story...
aku rindu giler kat family aku, lebih2 ag org yg melahirkan aku dan mmbesarkan aku..
: my MOM

mak.. nisah rindu mak.. sobs..sobs..
dan x lupe jgk adk aku yg mulut cam mak nenek 2.
setiap kali aku call rumah n brcakap dgn die, die mesti tanya aku soalan ni
"kakde , nape x balik rumah lagi ? bile kakde nak balik ? "
aku pon terus jd speechless (pdhal cover, x nk nangis) huhuhu..

aish..
rindunyeerrrr.. time ni jgk la aku rse cam nk nangis.. otoke ???
nk wat cner , da nasib perantau.. nyesal plak blaja jaoh2 ni . tp sbb nk timba ilmu , kene la rempuh jgk dugaan ni . klau aku dok umah pon , keje aku asyik menanam lemak jek .

ade hikmah sumenye ni terjadi

mak.. ayah.. tunggu kepulanganku pd 14hb april 2011 ni.




p/s : nak kuruskan badan sblm balik rumah..


No comments: