CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 22, 2011

aku menangis????? huh?????

tiba-tiba aku rasa macam aku dah umur 70 tahun aje.
sakit pinggang wei.
inilah padahnya bila mengadap laptop selama beberapa jam tanpa baring or berdiri.
pinggang yang sihat pun jadi tak berapa nak sihat.

tapi nak buat macam mana, hari ni azam aku nak online sampai lebam. kau kisah apa? huh!

this few weeks, im little bit disappointed with myself la.
aku actually dah berazam nak lupakan mangkuk tingkat tu.
tapi tak tau macam mana, aku teringat juga kat dia. haish...

semalam habis berkoyan-koyan air mata aku keluar sebab teringat kat mangkuk tingkat tu.
sadis kan aku? dengan mangkuk tingkat pun aku terkenang-kenang. dah macam takde benda lain aje yang nak dikenangkan.

tapi, lepas meleleh segala air mata dan juga air hidung bagai, aku dapat pulihkan kembali jiwa aku yang dah tak berapa nak normal lately.

orang cakap, buat putus fius aje menangis sebab lelaki ni. tapi peduli apa aku. bagi aku, dengan menangis adalah rawatan paling mujarab untuk let go semua masalah. termasuklah masalah dengan kaum bukan sejenis.

serious weh.. bila korang nangis kan (nak-nak kalau keluar air mata 10 gelen), korang secara otomatik akan mengalami sakit kepala dan mata akan berubah menjadi anak panda. time tu tak payah cakap la, nak buka mata memang lah susah. lagi susah dari jawab math mode.
tapi jangan risau, itu adalah perkara normal.

solution dia, korang kena lah menidurkan diri korang di tilam yang empuk beserta dengan bantal yang gebu.
and the best part, bila time bangun tidur. kepala rasa ringan macam takde benda yang berlaku. hahaha.
tu bagi aku la.

tapi secara tak langsung, formula ni memang amat berguna untuk aku.
sebab tu bila bangun pagi, aku rasa aku lah manusia paling bahagia dalam dunia ni.

siapa cakap aku takde masalah?????
banyak wo masalah aku, tapi aku malas nak tunjuk kat orang. apa aku dapat kalau aku asyik buat muka ketat kat member-member aku????
belum tentu lagi masalah tu fed away

so, just enjoy ur life la. make a happy environment. jangan sebab kau sorang ada masalah, habis semua orang kau nak bantai? tak gitu?

nasihat aku, menangislah korang, sebab dengan mengeluarkan air mata, sedikit sebanyak masalah tu pun turut keluar bersama air mata tu. huhuhuhu

tapi jangan menangis depan orang..nanti dia ingat kau meroyan sbb menangis secara tiba-tiba. uwahahahaha.

No comments: