CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 3, 2011

yeay ! pakwe aku menang abp.. oppsssss

aku rasa bangga giler pakwe aku menang Anugerah Bintang Popular semalam
euwwwwwwwwwwww.. perasannyeuwwwww


tapi aku memang berpuas hati la bila dia dpt award tu bcoz dia memang layak
dia da lama kot berkampung kat dalam bidang seni ni
aku start kenal dia masa dia jadi rapper dulu<---- ayat cam membe kamcing jek..pergh..

tapi aku start suka dia masa dia berlakon cerita Jangan Pandang Belakang Congkak.
memang sempoi habis la
cuba bayangkan muka dia yang cute tu, dia buat-buat macam muka spisis yang nak kena baling kasut
memang terbaekk laa

lakonan dia dalam cerita tu pun, cool jek
aiseymen, terus jatuh chenta wa cakap sama lu

tahap kechentaan aku kat dia semakin melonjak-lonjak bila dia berlakon cerita Adnan Sempit.
huhuhuhu

mesti korang pelik kan nape tetibe aku buat entry pasal dia.
huhuhuhu
aku pun tak tau la nape...


p/s : kan bez kalau dia jadi pakwe aku...

4 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

pakwe gua!!

HaNi MaDu SaH said...

ish . laki i tu

Raji and Yeen said...

hak2 pakwe ak =.=
gler sengal ckp cmnih
hahaha

owh der blakong cter jgn pndang blakang congkak gak eh
ptot ah cm familiar jer

HaNi MaDu SaH said...

hahaha. bese bro.