CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 29, 2011

kapel or tak kapel ????

agak key-link tajuk entry aku ni kan..
tapi nak buat macam mane, tu la yang bermain-main di fikiran aku sekarang ni..

bila tak kapel , rase diri ni begitu gatal nak kapel
tapi bila da kapel , rasa macam tak nak kapel la pulak
aishhhh

aku tau, aku memang pening
korang tak payah cakap pon, aku da tau da
huhuhuhu

entah la, bila aku tengok member aku yang tengah bergumbira dengan perasaan syok sendiri, aku pon tetibe nak gak berperasaan sebegitu rupa..asal gramatis sangat ayat aku ni ???

aku mengaku, perasaan one-sided love tu lagi indah sebenarnya daripada kapel ni
aku tak pernah pula rasa teruja bila pakwe aku sendiri senyum kat aku

tapi rasa lebih teruja bila orang yang kita minat dlm diam senyum kat kita
hahaha

lagipun, kita tak de la pening kepala sangat nak fikir sal dia, just bila nampak jek kite jadi excited

bila da kapel ni, banyak pulak cabaran & dugaan
nak nak bila dapat pakwe yang tak sweet dan selalu menyakitkan hati
dan tak pernah nak paham kehendak kite
pheeuuuwwww

kalau ikotkan hati & otak aku yang sememangnye key-link ni
da lama da aku cari yang lain

tapi perasaan sayang kat si dia tu susah pulak nak dibuang
aku da banyak kali da cuba nak jauhkan diri dari si dia..konon-konon tak nak hati disakiti lagi la..

tapi, rupa-rupanya bukan mudah
aku ni da jadi macam orang bodoh pulak rindukan dia
hahahahaha
 padahal aku yang nak jaohkan diri dari dia..kan aku da cakap, aku ni memang key-link

lepas daripada tu
aku da buat keputusan, apa nak jadi, jadilah
lebih baik aku treat si dia macam member jek
takde la hati aku ni asyik berperang

betol tak ??? 


p/s : nak kapel dengan ECO211 laaa. 
 

3 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

one-sided love? haha

HaNi MaDu SaH said...

salah ke ??? hahahah

danial alif mohamad said...

sila update blog anda...haha....hangat2 taej ayam,sjok2 taek itik