CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 28, 2011

paper law yang sangat susah sehingga putus urat kentut aku . perrggghhhh !

tekanan...tekanan..tekanan...
tu la yang aku rasakan sekarang ni..
walaupun paper law baru jek habes sebentar tadi, tapi aku stil rase badi-badi tekanan dia
mane tak nye , paper tadi sepatah haram pon aku tak leh jawab
nak kate aku tak study , tak leh gak coz ada gak la aku belek-belek buku tu..taknak ngaku tu..huhu..
ni la padah nya kot kalau study last-last minit . tapi nak buat camne, aku memang kene study macam tu, sebab otak aku ni boleh simpan memori secotet jek..ngaku jela yang kau memang malas study..

sekarang ni aku just berharap lulus la paper law tadi. aku memang tak nak jumpe kau da law240. ikot kau la kau nak tacing ke tak. janji kau pergi jauh dari hidup aku.. huhuhu


 
google

p/s : rasa macam nak main turun naik tangga jek =.=


No comments: