CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, June 12, 2011

trabel..trabel..trabel..

aishhhh..
pening pale bile pikir pasal masalah ni
kenapa perlunya masalah
apa itu masalah
masalah apa yang kita hadapi ???

kadang-kadang aku terpikir,
boleh tak kalau aku nak wat tak tau jek dengan masalah tu ???
ok what ????

aku rasa takde sape dalam dunia ni yang suka dengan masalah
lebih-lebih lagi aku
tapi tak adil jugak kalau aku wat tak tau jek dengan masalah tu
tak pasal-pasal dia tacing 40 hari dengan aku
tapi ok gak tu, maknanya aku takde masalah selama 40 hari
huahuahuahua..erk..suka-suka hati aku jek



namun begitu, selepas ditimbang dan diukur menggunakan penimbang kati..ehek
barulah aku tau, bahawasanya masalah itu ada jugak kebaikannya.
antaranya :
1) menjadikan kita lebih tabah
3) menjadikan kita lebih berfikir secara rasional
2) menjadikan kita seorang  yang mampu menyelesaikan masalah
4) menjadikan kita peroleh banyak pengalaman..err..agaknyalah
5) menjadikan kita lebih dekat dengan Allah SWT
lumrah manusia, menjadi insaf bila ditimpa musibah..subhanallah

tu semua adalah pendapat aku, kalau korang rasa tak betul, sila-sila lah tegur mana yang tak betul ea.
he he he
 tu jela entry aku buat masa ni
walaupun secotet sebab aku kekeringan idea. huhuhu


p/s : aku pon tak tau nape aku wat entry ni. ehek >.<