CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 25, 2011

MALAS ????

MALAS....MALAS....MALAS..

nape aku ni MALAS sangat ea ?
apa ada dengan MALAS tu sampai aku sendiri pon jadi MALAS ???

aku rasa MALAS ni boleh di kategori kan sebagai satu penyakit...
penyakit berjangkit pula tu

ermmmmmmmm
kan..kan..kan..

buktinya.. cuba anda baca cerita di bwh ini..



Pinpin sedang bergolek-golek MALAS di ruang tamu sambil menghadap laptop. tetibe Potpot datang...

Potpot : Pinpin , nape ko tak study ? tak lame ag kan kite da nak final exam ???

Pinpin : alaaaa.. rilek la bosh . lambat ag kot . ade masa dua hari lagi untuk kita study.. (dengan slumbernya pinpin menjawab)

Potpot : betul jugak tu , aku pon malas gak la nak study...

teeeeeeeeeeeetttttttttttttt

betol tak ???????
betol kannnnnnnnnnnn....

sama jugak la macam aku ni. tengok member tak stdy , aku pon jadi malas nak study . padahal member aku tu cerdik dah . ish..ish..ish..

lagipun, aku rasa aku ni alergy dengan buku la.
mana tak nye , asal bukak buku jek mata ni da rasa berat. kepala pulak tetibe jadi pening. terpaksa la aku take a nap dulu..cehhh..alasan.. padahal niat memang nak tidur pon. hehehehe



TAPI.. nak wat macam mane , aku sebagai seorang student , kena buang perasaan MALAS tu jauh-jauh.. bak kate orang , ikot kata hati mati , ikot rasa, binasa .
daripada aku mati & binasa , lebih baik aku ikot akal fikiran.. huhuhuhu


aja aja FIGHTING !

p/s : ape nak jadi la dgn anak hussin ni . hehehe . biane !

No comments: