CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 29, 2011

happy birthday sayang

Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan ismet ulam raja
Allah selamatkan kamu

hehehehehehe

selamat hari jadi kepada insan yang aku cintai.. uhuhuhu
siapa lagi kalau bukan cik abang aku tu..
hari ni merupakan hari jadi dia yang ke-23

semakin lanjut usia rupa-rupanya dia , tp perangai still cam budak-budak tadika
(perangai tak boleh handle)

uhuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

tapi , aku tak kisah pun semua tu as long as aku bahagia dengan dia & dia pun bahagia dengan aku.
teeettttt

bersempena dengan hari istimewa dia ni , aku nak buat ucapan la kat dia 
ucapan berbunyi seperti ini :

"b, bby ucapkan selamat hari jadi & dimurahkan rezeki. semoga menjadi anak yang soleh dan mendengar kata ibu bapa. belajar rajin-rajin supaya dpt result yg cemerlang & leh dapat kerja best nnt (leh la masuk meminang ai cepat-cepat..ahaks). sori sbb tak dapat nk celebrate birthday b. almaklumla, kita kan jauh. huhuhuhuhu. lastly, bby harap, kita akan terus kekal smpai bila-bila"

uish.. malunya nak buat ucapan gitu.
harap-harap dia baca la coz aku segan nak bagi ucapan secara lisan. hohohoho


p/s : leh tak aku beli kek utk dia, tp aku yg habiskan ?????

1 comment:

Puteri Iqa Izyan said...

happy bufday jugak~
ikhlas dari madu.hahaha