CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 2, 2011

12 days to go !

wuhuuuuuuuuuuuuuu
tak sabar-sabar rasanya nak balik rumah

tadi aku baru je lepas beli tiket bas


tiket bas dungun----->kuantan


tiket bas kuantan----->raub

hahahahaha
sebagai bukti pembelian

sejak dari beli tiket tadi , sampai la sekarang ni, aku tak habis-habis merenung tiket bas tu
perghhhh
punya la tak sabar-sabar nak balik

mana tak nya , 
da 4 bulan kot aku tak balik
tu pasal eksaited semacam

hohohohohohoho

aku balik nanti , perkara pertama yang aku nak buat ialah peluk cium mak aku
yang kedua, aku nak serbu dapur, tengok-tengok lauk ape yang ada
pastu aku nak makan puas-puas

mesti korang jelez kan..kan..kan..

walaubagaimanpun , aku berdoa semoga perjalanan pergi dan balik aku selamat
bcoz, balik dari cuti stdy week nnt
aku ade final exam yang tengah menanti

fuhhhhhhh
wish me luck !


p/s : tak sabar nak main kejar-kejar ngan adik =)

4 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

jangan lupe ikan bilis! haha

HaNi MaDu SaH said...

sempat ga tu kirim ikan bilis . hahaha

Raji berkata said...

ceh kne letak bukti sekali menunjukkan kau mmg balik eh?
hahaha ;D

HaNi MaDu SaH said...

raji : musti la. 4 bulan kot x balik. klu bole ngn bas2 tu aku letak skali. uuuuu